Čo môže negatívne ovplyvniť návštevnosť web stránky a predaj?
Viaceré slovenské firmy presunuli svoj v posledných týždňoch predaj do online priestoru. Niektoré boli nútené presunúť tovar z kamenných predajní na eshop, niektorí netrpezlivo čakali, kým sa otvoria kamenné predajne.
Ak ale dlhodobo predávate cez eshop, viete,čo by negatívne mohlo ovplyvniť návštevnosť web stránky a aj samotný predaj?
Zlý zákaznícky servis
Negatívny vplyv na návštevnosť web stránky, ale aj na samotný predaj bude mať zlý zákaznícky servis. Zlá komunikácia, problematické vrátenie, či výmena tovaru – aj toto negatívne vplýva na napredovanie podnikania. Skúste sa pokúsiť vylepšiť túto oblasť a uvidíte, že návštevnosť web stránky, ale najmä predaj sa budú zvyšovať.
Odporúčame vyberať kvalifikovaných pracovníkov obsluhujúcich zákaznícku linku. Zamestnanec na takejto pozícii musí poznač filozofiu firmy, ale hlavne aj všetky produkty.
Žiadna spolupráca so špecialistami na online marketing
Ak chcete zvýšiť návštevnosť a predaj, spolupráca so špecialistami na online marketing je nevyhnutná. Pre úspech v digitálnom priestore je potrebné vedieť si správne vybrať a skombinovať určité marketingové aktivity a to vám ponúknu jedine špecialisti na digitálny marketing. Pomôžu vám so zvýšením návštevnosť, zvýšením predaja, so sociálnymi sieťami a pomôžu vám aj vtedy, ak sa chcete presadiť v zahraničí.
Prepad pozícií
Pre zvýšenie návštevnosť a tým aj predaja je potrebné nájsť si skúsenú SEO agentúru, ktorá vám spraví SEO analýzu a SEO optimalizáciu. Prepad pozície automaticky znamená pokles návštevnosti, ktoré sa odrzkadlí aj na tržbách.
Pomôcť vyšvihnúť sa na vyššie pozície vám pomôže aj reklama Google. Google je najznámejší internetový prehliadač, ktorý využívame takmer všetci a práve reklama v Googli vám pomôže dosiahnuť zvýšenie návštevnosti a predaja.
Zdroj obrázka:
Autor: Chaosamran_Studio / Shutterstock.com