Aké reklamné predmety dávať zákazníkom?
Každý podnikateľský subjekt veľmi dobre vie, že reklamné predmety dokážu ovplyvniť to, kde sa zákazníci rozhodnú nakupovať. Mnohé firmy ale dávajú svojim zákazníkom nepotrebné reklamné predmety, ktoré zákazníci reálne ani nevyužijú.
Aké reklamné predmety teda dávať zákazníkom, aby sa k vám vrátili?
Hrnčeky s firemnou potlačou
Praktickým a pekným reklamným predmetom, ktorý zákazníka poteší, môže byť aj hrnček s potlačou. Peknú potlač na hrnčeky, vo vašom prípade, potlač s firemným logom, je potrebné urobiť pomocou termotransferového lisu, ktorý si môžete kúpiť bez problémov za dostupnú cenu. Obsluha tohto zariadenia je veľmi jednoduchá. Nový termotransferový lis určený na potlač hrnčekov by mal mať pevnú a železnú konštrukciu.
Hrnčeky sú praktické reklamné predmety pre dodávateľov, odberateľov, ale aj zákazníkov. Hrnčeky sa vždy využijú, nezávisle od toho aký obrázok je na nich vyobrazený.
Odporúčame vám hrnčeky dávať aj obchodným partnerom, ktorí ich využijú najmä vo firme.
Nástenné kalendáre a diáre
Okrem hrnčekov môžete svojim dodávateľom, ale aj odberateľom dávať nástenné kalendáre, či diáre. Sú to praktické veci, najmä do kancelárie, ktoré vaši odberatelia, či dodávatelia určite ocenia. Na nástenných kalendároch nesmú chýbať fotky produktov vašej firmy a logo vašej firmy. V diári musí byť na obale logo vašej firmy.
Ak plánujete chodievať aj na výstavy, vezmite si okrem vizitiek aj nástenné kalendáre a mini diáre a rozdávajte ich svojim klientom.
Pre vyrezávanie tlačenej reklamy však budete potrebovať výkonnejší rezací ploter. Sú určené na vyrezávanie do plastov, fólií a iných pevných materiálov.
Okrem hrnčekov, nástenných kalendárov a diárov odporúčame tieto reklamné predmety – USB kľúče s logom firmy, Power banky s logom firmy, alebo aj externé disky s logom firiem. Posledné menované sú ale hodnotnejšie reklamné predmety, ktoré dávajte výhradne len dlhoročným klientom.
Zdroj obrázka:
Autor: Africa Studio / Shutterstock.com